نفروپاتی IgA با فشار خون بالا می توانید آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می نفروپاتی IgA با فشار خون بالا درمان شود؟ مشخص شده است که فشار خون بالا (فشار خون) بیماری کلیوی پیچیده تر خواهد شد، بنابراین برای نفروپاتی IgA انجام دهد. بنابراین تنها به شما فشار خون به خوبی کنترل، شما می توانید فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید.

نفروپاتی IgA چیست؟

نفروپاتی IgA نیز بیماری برگر نامیده می شود، یک اختلال کلیوی است که حملات هنگامی که غلظت IgA-پروتئین قرار است برای کمک به مبارزه بدن در برابر عفونت-شامل غرفه های در کلیه به جای است.رسوب IgA در کلیه مانع توانایی کلیه ها 'برای فیلتر کردن زباله، آب اضافی و الکترولیت از خون. با گذشت زمان، خون و پروتئین در ادرار به عنوان یک نتیجه از این بیماری توسعه.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA؟

همانطور که در بالا به این بیماری توسط رسوب IgA در ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می توانیم این سوال را حل کند اشاره شد، پس ما می توانیم این بیماری موثر درمان می کند.

سلول های بنیادی درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با کمک این درمان نفروپاتی IgA می تواند به خوبی کنترل شده، اگر شما می توانید این درمان زودتر دریافت کنید، شما ممکن است یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

علاوه بر درمان مناسب، یک رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم لازم برای درمان نفروپاتی IgA است، اگر شما هر گونه کمک نیاز و یا سوالات دیگر در مورد این بیماری، انجام مردد نمی ارتباط با ما، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما پاسخ خواهد شما در اسرع وقت.

http://www.kidney-treatment.org/iga-nephropathy-treatment/1477.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA درمان، نفروپاتی IgA، نفروپاتی IgA با فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: